Департамент міжнародного співробітництва
та регіонального розвитку Вінницької ОДА
Приймальня департаменту
(0432) 53-09-59
(0432) 66-14-38
Дата: 18.01.18
uk
  • uk
Володимир Мережко представив Програму економічного та соціального розвитку Вінницької області на 2018 рік на засіданні постійної комісії обласної Ради
Володимир Мережко представив Програму економічного та соціального розвитку Вінницької області на 2018 рік на засіданні постійної комісії обласної Ради

6 грудня відбулось засідання постійної комісії обласної Ради з питань охорони навколишнього середовища, екологічної безпеки та раціонального використання надр під головуванням секретаря комісії Людмили Головашич.

Директор Департаменту міжнародного співробітництва та регіонального розвитку облдержадміністрації Володимир Мережко виступив з презентацією Програми економічного та соціального розвитку Вінницької області на 2018 рік.

За словами очільника Департаменту, метою Програми є підвищення якості життя та добробуту населення, комплексного економічного і соціального розвитку області, розвитку громадянського суспільства.

В ході презентації Володимир Мережко зупинився на окремій цілі Програми, а саме забезпечення екологічної безпеки та охорони праці.

До пріоритетних завдань для досягнення даної цілі у 2018 році віднесли:

  • проведення реконструкції та будівництва очисних споруд каналізації населених пунктів області (смт. Теплик, смт. Стрижавка, м. Могилів-Подільський, м. Ямпіль);
  • впровадження системи роздільного збирання твердих побутових відходів та завершення реалізації проектів з будівництва сміттєсортувальних ліній у містах Бар, Іллінці, Козятин, Могилів-Подільський, Хмільник;
  • відновлення корінних природних комплексів на територіях природно-заповідного фонду садово-паркового мистецтва;
  • створення цілісної системи регіональних соціальних гарантій охорони праці та здоров’я.

Члени комісії підтримали проект рішення про Програму економічного та соціального розвитку Вінницької області на 2018 рік та вирішили винести її на розгляд сесії Вінницької обласної Ради.